helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně

Katalog

Filtrovat podle

Dostupnost

Cena

  • 0 Kč - 494 Kč

Proč PRAGOS.cz

  • Jsme jednička na trhu s díly na veterány
  • Máme vlastní rozvoz po celé ČR
  • Tisíce dílů jsou skladem
  • Poskytujeme doplňkové služby - vykupujeme, renovujeme a opravujeme díly

Bílé lemy

Diagram náhradních dílů

 BÍLÉ LEMY pneu : 
Krásný doplněk, který za málo peněz úžasně pozvedne estetickou úroveň veterána a navodí éru těchto vozů. Lze i na litá kola, je třeba ale zkontrolovat, zda nemá ráfek ostrou hranu patky. Některé lité disky mají v patce hranu, která by mohla lem proskřípnout a mohl by upadnout. Také je třeba počítat s max. rychlostí 120 kmh. 
Samozřejmě u lemů je počítat s omezenou životností. Trvalým řešením jsou dražší orig. BÍLÉ PNEUMATIKY  viz jiná sekce.

LEM ŠIROKÝ  bílý  5 cm.................8-16"    
LEM ŠIROKÝ  černo-bílý 2+3 cm....13-16" 
LEM ÚZKÝ      bílý 3 cm.................16-19"
LEM EXTRA ŠIROKÝ bílý 8,5 cm....14-15"

KONZERVACE BÍLÉ GUMY USA sprej = Doporučujeme, konzervuje proti žloutnutí, čistí a trochu i odstraňuje zežloutnutí. Zatím jediná nám známá konzervace.  
                                                          Nepoužívejte jinou známou chemii vč. na plasty a gumy ! Případně jen technický benzín nebo jarová voda.

VOLBA typu lemu :   
A B D  dle Vašeho vkusu. Většinou se prodávají na starší vozy A,D (např. Spartak...) a na modernější B (např. Š100...).
Na motocykly se většinou prodávají C, ale u mohutných pneu (vč. skutrů) lze zvolit A, B ("Musí se tam prostě vejít").
Lze použít i na bezdušové pneu (nemáme ale osobní zkušenost). Každopádně lze takové pneu i dovybavit klasickou duší...
Lemy plní spolehlivě svou funkci za poměrně málo peněz. Faktem je, že po několika letech dochází na slunci k zežloutnutí (v návodu je popsána opatření, které stárnutí oddálí).

MONTÁŽ + ÚDRŽBA :
  
  0/ Při montáži nepoužívej lubrikační mýdlomezi Lem-Pneu-Ráfek, usnadňující montáž pneu (používá pneuservis !) = způsobilo by vyklouznutí Lemu ven.  
  1/ Doporučeno použít duše i u bezdušových pneu, u nichž se vzduch příliš plní rychle, což  komplikuje montáž Lemu, musí se montovat pomalu.
  2/ Odmontuj kolo z vozu.
  3/ Vypusť vzduch. 
  4/ Odraž kraj pneu od ráfku, aby bylo pneu volné.   
  5/ Očisti bok pneu technickým benzínem- zamezí se špinění, žluknutí kraje bílého Lemu !
  6/ Zkontroluj ráfek, zda není poškozen, nemá ostré hrany o které se Lem může protrhnout.
  7/ Umyj ruce, polož suché kolo na zem a postupně nasazuj Lem, postupuj dokola až celý zapadne. Neroztahuj Lemy žádnými nástroji !  
  8/ Proces zasunování párkrát dokola opakuj, ale již jen tlakem dlaně na lem, aby perfektně rovnoměrně po celém obvodě zapadl  pod  obrys kraje ráfku.
  9/ Velmi pomalu tlakuj vzduchem a sleduj plynulost procesu. Přetlakuj a zpětně upusť.
10/ Zašpiněné Lemy po montáži i v budoucnu čisti naším přípravkem USA - jiný nedoporučujeme. Nouzově jen běžnými saponáty. 
       Pneu
jižneošetřuj různými oživovači gumapod. - jinak dojde k prolínání černě do bílého Lemu !
11/ V provozu v místě styku vnějšího kraje Lemu + Pneu aplikuj pravidelně trochu lubrikačního přípravku (např. silikon.olej) pro zmírnění tření.

 

 

Je tu 9 produktů.

Aktivní filtry