BÍLÉ LEMY pneu
Podmínkou nákupu je užít E-SHOP (snadná komunikace, doladění objednávky, vzájemné potvrzení). Bez registrace. Vedeme pečlivý archiv objednávek.
- VYBRANÝ DÍL kliknete do košíku
- PŘEHLED i UKONČENÍ NÁKUPU je pod "košíkem" (vlevo nahoře)
-
EMAILEM OBDRŽÍTE
- - ihned kopii objednávky pro Vaše info.
- - do 2 dnů zpracovanou objednávku, kde si vše potvrdíme.
-
PŘEDÁNÍ
-
OSOBNĚ
- ........................Praha 4 PO-PÁ 7:30-16:00. Připraveno na Vaše jméno, vyzvednutí do týdne. Platba Hotově.
-
POŠTOU
- ČR...................dobírka 210,-Kč (extra velké, těžké díly cena vyšší)
- ZAHRANIČÍ.....platba předem.
-
VYSVĚTLIVKY : SPA...SPARTAK OCT...OCTAVIA FEL...FELICIA 1200...Š1200 1201...Š1201 1202...Š1202 L. ... Levá P. ... Pravá
BÍLÉ LEMY pneu :
Krásný doplněk, který za málo peněz úžasně pozvedne estetickou úroveň veterána a navodí éru těchto vozů. Lze i na litá kola, je třeba ale zkontrolovat, zda nemá ráfek ostrou hranu patky. Některé lité disky mají v patce hranu, která by mohla lem proskřípnout a mohl by upadnout. Také je třeba počítat s max. rychlostí 120 kmh.
Samozřejmě u lemů je počítat s omezenou životností. Trvalým řešením jsou dražší orig. BÍLÉ PNEUMATIKY viz jiná sekce.
LEM ŠIROKÝ bílý 5 cm.................8-16"
LEM ŠIROKÝ černo-bílý 2+3 cm....13-16"
LEM ÚZKÝ bílý 3 cm.................16-19"
LEM EXTRA ŠIROKÝ bílý 8,5 cm....14-15"
KONZERVACE BÍLÉ GUMY USA sprej = Doporučujeme, konzervuje proti žloutnutí, čistí a trochu i odstraňuje zežloutnutí. Zatím jediná nám známá konzervace.
Nepoužívejte jinou známou chemii vč. na plasty a gumy ! Případně jen technický benzín nebo jarová voda.
VOLBA typu lemu :
A B D dle Vašeho vkusu. Většinou se prodávají na starší vozy A,D (např. Spartak...) a na modernější B (např. Š100...).
Na motocykly se většinou prodávají C, ale u mohutných pneu (vč. skutrů) lze zvolit A, B ("Musí se tam prostě vejít").
Lze použít i na bezdušové pneu (nemáme ale osobní zkušenost). Každopádně lze takové pneu i dovybavit klasickou duší...
Lemy plní spolehlivě svou funkci za poměrně málo peněz. Faktem je, že po několika letech dochází na slunci k zežloutnutí (v návodu je popsána opatření, které stárnutí oddálí).
MONTÁŽ + ÚDRŽBA :
0/ Při montáži nepoužívej lubrikační mýdlomezi Lem-Pneu-Ráfek, usnadňující montáž pneu (používá pneuservis !) = způsobilo by vyklouznutí Lemu ven.
1/ Doporučeno použít duše i u bezdušových pneu, u nichž se vzduch příliš plní rychle, což komplikuje montáž Lemu, musí se montovat pomalu.
2/ Odmontuj kolo z vozu.
3/ Vypusť vzduch.
4/ Odraž kraj pneu od ráfku, aby bylo pneu volné.
5/ Očisti bok pneu technickým benzínem- zamezí se špinění, žluknutí kraje bílého Lemu !
6/ Zkontroluj ráfek, zda není poškozen, nemá ostré hrany o které se Lem může protrhnout.
7/ Umyj ruce, polož suché kolo na zem a postupně nasazuj Lem, postupuj dokola až celý zapadne. Neroztahuj Lemy žádnými nástroji !
8/ Proces zasunování párkrát dokola opakuj, ale již jen tlakem dlaně na lem, aby perfektně rovnoměrně po celém obvodě zapadl pod obrys kraje ráfku.
9/ Velmi pomalu tlakuj vzduchem a sleduj plynulost procesu. Přetlakuj a zpětně upusť.
10/ Zašpiněné Lemy po montáži i v budoucnu čisti naším přípravkem USA - jiný nedoporučujeme. Nouzově jen běžnými saponáty.
Pneu jižneošetřuj různými oživovači gumapod. - jinak dojde k prolínání černě do bílého Lemu !
11/ V provozu v místě styku vnějšího kraje Lemu + Pneu aplikuj pravidelně trochu lubrikačního přípravku (např. silikon.olej) pro zmírnění tření.
POLOŽKY KTERÉ NEMAJÍ SVÉ FOTO
POLOŽKY KTERÉ MAJÍ SVÉ FOTO
Česká Republika