STROBOSKOP
Podmínkou nákupu je užít E-SHOP (snadná komunikace, doladění objednávky, vzájemné potvrzení). Bez registrace. Vedeme pečlivý archiv objednávek.
- VYBRANÝ DÍL kliknete do košíku
- PŘEHLED i UKONČENÍ NÁKUPU je pod "košíkem" (vlevo nahoře)
-
EMAILEM OBDRŽÍTE
- - ihned kopii objednávky pro Vaše info.
- - do 2 dnů zpracovanou objednávku, kde si vše potvrdíme.
-
PŘEDÁNÍ
-
OSOBNĚ
- ........................Praha 4 PO-PÁ 7:30-16:00. Připraveno na Vaše jméno, vyzvednutí do týdne. Platba Hotově.
-
POŠTOU
- ČR...................dobírka 210,-Kč (extra velké, těžké díly cena vyšší)
- ZAHRANIČÍ.....platba předem.
-
VYSVĚTLIVKY : SPA...SPARTAK OCT...OCTAVIA FEL...FELICIA 1200...Š1200 1201...Š1201 1202...Š1202 L. ... Levá P. ... Pravá
STROBOSKOP s OTÁČKOMĚREM MP1 : za skvělou cenu
Spolehlivý, praktický a levný typ i pro amatéry. Zlatá medaile na veletrhu BVV. Šetří palivo, motor, čas při seřizování a kontrole motoru.
CO SEŘÍDÍ : Předstih zapalování, Otáčky motoru, Funkci regulace rozdělovače (podtlak. i odstředivé), Kontrolu předvstřiku (naftové motory).
JAKÉ MOTORY : Naftové, benzínové, 4-dobé i 2-dobé (měřené otáčky se dělí 2), Jakýkoli počet válců. Ale u vozu, který není uveden níže, musíte si obstarat data pro seřízení
PRO NAPĚTÍ : 6-16 V. U vozů 6V stroboskop připojte na 12V (např. jiná autobaterie)
CO LZE KOUPIT : STROBOSKOP sada...funkční základ
KLEŠTĚ.....................doplněk pro snažší připojení. Stiskem, jinak se provléká kabel kruhovým čidlem
DIESEL sonda SP.......doplněk nutný pro naftové motory
PŘILOŽEN : PARAGON s rozpisem DPH, ZÁRUKA, NÁVOD,
TABULKA hodnot : ŠKODA=1203,100,110,R,LS,105,120L,LS,GLS,130L,GL,RAPID,136 FAVORIT.
VAZ=2101,2103,2105,2106,21011. MOSKVIČ=2138,2140, VOLHA GAZ 24,
DACIA 1300, FIAT 1300p, OLTCIT 11R.
POPIS : STROBOSKOP MP1 je zabudován do skříňky z mechanicky odolného materiálu černé barvy. Přístrojem můžeme měřit nejen otáčky a úhel předstihu, ale také kontrolovat správnou činnost odstředivého regulátoru v rozdělovači, podtlakového regulátoru atd. Další možnost použití je pro kontrolu mechanického stavu motoru. U nového nebo dobrého motoru bude světelný záblesk "přicházet" stále ve stejný okamžik. Pokud budeme osvětlovat jakékoliv točivé místo. "Vytahané" rozvody a špatný technický stav motoru je velmi dobře vidět při prosvícení stroboskopem. Na motoru je vidět jak točivá část motoru nepravidelně poskakuje vlevo-vpravo vlivem nejrůznějších vůlí. Motor v dobrém technickém stavu ukazuje rysku na řemenici stálé na jednom místě.Spolu s generátorem můžeme pozorovat rychle se měnící a pravidelně se opakující děje, které bychom běžně okem nikdy nepostřehli.
Provozní napětí : 10 - 14V.
Krátkodobě zkoušeno : 21.5 Volt/ 10 sec./ 2000 ot/min.
Odběr proudu : 2A / při 13,8V/50 Hz. 3,5 A/100 Hz
Maximální kmitočet pro výbojku : Minimálně 100 Hz tj. 100 záblesků /1sec.=12 000 ot./min./4 takt motor
Maximální měřené otáčky : 6000 ot/min
Životnost výbojky : zkoušeno 2 000000 záblesků při použitém proudovém zatížení
Otáčkoměr : 12 ks LED diody
Citlivost vstupu : pro otáčkoměr i stroboskop 2,0 V
Max.chyba pro otáčkoměr : Přesnost stroboskopu : Zpoždění při průchodu signálu od vstupního čidla po výboj na lampě je prakticky neměřitelné. Tzn. stroboskop samotný má chybu 0%
Rastr světelných diod 1 : v základním rozsahu po 500 ot./ min. na kabelu k 1.válci. celkem 0-6000 / 12 LED diod
Rastr světelných diod 2 : na přívodu k rozdělovači 4 krát "hustější" t.j. po 125 ot. celkem 0-1500 / 12 LED diod
Použité čidlo : toroidní sonda, je možno dokoupit snímací kleště impulsů
Ochrany : Ochrana proti přepolování + Nadproudová elektronická ochrana Abychom dostatečně osvětlili měřené místo musíme dodat do výbojky dostatečnou energii. Výbojka je namáhana přímoúměrně s počtem otáček.Doporučený pracovní režim pro dlouhou životnost výbojky je při 2000 ot/min. 10 sec.blikání-10 sec. klid. Střída tedy asi 1:1 pro ochlazení xenonové výbojky.
TABULKY součástí balení :
MOTORY BENZÍNOVÉ = předstih :
AUSTIN ALLEGRO 1500
DACIA 1300, 1310
FIAT 500D 125 P/1300 125/1500 126 P/600 126 P/650 127 SPECIAL 128 131 CL/1600 UNO 45
FORD CORTINA 1,6 FORD ESCORT 1,3 SIERA 1.6
CHRYSLER 180
MOSKVICH 1360, MOSKVICH 1500 (2140)
OLTCIT CLUB 11R
RENAULT 5TL 9 TL/GTL 11 GTL 16 TS / TX 18 TL/GTL/ TS/GTS 20 TL FUEGO TS/GTS
ŠKODA Š1203 MB 1000/1100 100-/L 110L 110 LS/R 105 S/L/GL 120 L/GL/GARDE/RAPID 130 RAPID 135 L/GL/RAPID 136 L/GL/RAPID/FAVORIT
TALBOT 1510 LS
TATRA 613
VAZ 2101 2102 21011 (LADA 1200/1300) 2103 (LADA 1500) 2105 (LADA 1300 S) 2106 (LADA 1600) 2121 (NIVA 1600)
VOLGA GAZ 24
VOLVO 360 GLS, 244 GL
ZASTAVA 1100
D I E S E L O V É = předvstřik :
ALFA 75-2,0 145-2,5
AUDI 80-1,6 80-1,9 100-2,0 100-2,4
AVIA A15+ 20 (A712.13), A30 (A712.11), A21+31 (A712.18)
CITROEN AX-14 ZX-1,8 ZX-1,9 BX-17 BX-19 XANTIA-1,9
FIAT 127 FIORINO RITMO STRADA REGATA-1,7 RITMO/REGATA-1,9 TIPO-1,9 TEMPRA-1,9 TEMPRA-TD CROMA-1,9 CROMA-2,5 DUCATO-2,5
FORD FIESTA-1,6 ESCORT /ORION-1.8 SIERA-1,8 SIERA-2,3 SCORPIO TRANSIT-2.3 TRANSIT- 2,5
LAND ROVER
LIAZ ML635, ML636, MŠ640F,
MAZDA 323-1,7 626-2,0
MERCEDES 190-2,0 190-2,5 190-2,5 240 300 200 250 300
NISSAN PATROL-3,2
OPEL KADET-1,6 CORSA-1,5 OMEGA-2,3
PEUGEOT 305-1,9 306-1,9 309-1,8 309-1,9 405-1,7 505-2,5
RENAULT 19 21 TRAFIC MASTER-2,5
TATRA T3-929- 11,14,18,19,30,32
VW POLO-1,3 GOLF-1,6 PASSAT /SANTANA GOLF-1,9
ZETOR 5201, 6201, 6901, 7201, 7701
POLOŽKY KTERÉ NEMAJÍ SVÉ FOTO
Česká Republika