Pragos auto s.r.o. - pragos,škoda,veterán,veteráni,veterány,auta,renovace

Domů
VETERÁNI ŠKODA
 

ŠKODA Octavia

Naše Octavia   Vaše vozy   Mix   Trekka   Archiválie   Prototypy   Mezityp   Přístrojové desky
 

 VAŠE VOZY :    Tyto vozy patří Vám milí kolegové.    Pokud zde ještě chybíte, pošlete prosím nacionále + fotky + příp. zajímavý komentář.


poz. název č.mot pozn.  
6360 p.
    <B>ŠKODA </b> <br>  
6365 p.
    <B>ŠKODA </b> <br>  

  • 228
     
     

  • 229
     
     

  • 230
     
     

  • 231
     
     

  • 232
     
     

  • 233
     
     

  • 234
     
     

  • 235
     
     
    Dovoľujem si poslať fotografiu našich rodinných oktávok,asi z roku 1975.V popredí je tá ,ktorú sme zreštaurovali,vzadu rodičovská Octávia,ktorá bola v roku 1984 predaná a novým majiteľom prerobená na malotraktor. S úctivým pozdravom Ján Hudoba,Sliač

  • 236
     
     
    1966-7,na dvore môjho deda na dedine Ozdín,vtedy okr.Lučenec,teraz Poltár,ktorý bol vtedy jej majiteľom.Slečna pri aute bola u susedov na prázdninách a okrem Octávie mala záujem aj o môjho uja.Žiaľ ten umrel počas VŠ štúdií 1969.Slečnu som viac nestretol.Dnes je zrejme babička.

  • 236
     
     
    Zraz autoveteranistov vo Vlkanovej pri B.Bystrici,vozidlo klub.kolegu PRAGA,r.v.1931,vedľa moja oktávka 1962.

  • 237
     
     
    otváracia klub.jazda Zvolen - Banská Štiavnica -Trojičné námestie B.Štiavnica,záber na časť autoveteránov môjho materského Klubu zberateťov historických vozidiel Zvolen,

  • 238
     
     
    Parkovisko Zvolen,vozidlo nášho kolegu - prototyp ŠKODA - údajne dizajnérska dielňa GUCCI Taliansko-vyrobené v roku 1971 3 kusy,sériová výroba nerealizovaná,zámer vyrábať v býv.BAZ Bratislava,

  • 240
     
     
     
    Mr.Josep Serradesanferm GONZÁLES

    Granollers
    ŠPANĚLSKO
    ŠKODA Octavia

  • 241
     
     

  • 242
     
     
    TROBADA CLASSICS MATARO

  • 243
     
     

  • 243
     
     

  • 244
     
     

  • 245
     
     
    SOPAR GRALLA PER JUBILACIO

  • 246
     
     
    2014

  • 247
     
     
    2014

  • 251
     
     
     
    p.Karel MRÁZEK
    Nová Role
    ŠKODA Octavia
    1959
    Vůz "Květa". Zdravím Vás,konečně jsem si nechal stříknout disky,dal nové duše ale hlavně ty lemy od Vás.Vzhled se o dost zlepšil.

  • 252
     
     
     
    =>
    Nyní jsou na řadě nárazníky,pokusím se sehnat starší ale se super chromem.Mějte se krásně,a ať se daří.Mrázek Mezirolí

  • 254
     
     
     
    =>
    Jsem od 4/2007 druhý majitel, auto je v docela dobrém původním a kompletním stavu z r.v.1959,

  • 255
     
     
     
    =>
    mám i návod k obsluze a knihu dílů co se dávala k vozu, a třeba i mimo jiné orig.pneuměřič atd.

  • 256
     
     
     
    =>
    Co nemám a musím dopořídit jen jak to půjde, jsou ozobné lišty jak na prahy tak i na blatníky (již provedeno).

  • 258
     
     
     
    =>
    Je škoda že není v původním laku,a to díky době rozkvětu socializmu kdy při opravě prahů nebyla k dispozici orig.barva a tak

  • 259
     
     
     
    =>
    se použila ta barva která zrovna byla k dostání. V současné době je autíčko na kosmetické opravě laku.

  • 260
     
     
     
    =>
    Mám najeto 85 000 km,a hodlám jezdit nějaké ty akce a užívat si stařenku tak jak je.

  • 262
     
     
     
    =>
    Do budoucna až bude třeba se udělá větší oprava a komplet pořádný lak.

  • 264
     
     
     
    =>
    Děkuji za zařazení naší Květy k Vám na stránky. Hezký den a děkuji za věci Mrázek

  • 328
     
     
     
    Mr.Renato BOGNAR
    HUNGARY
    ŠKODA Octavia super
    http://www.pragos.cz/indexven.php3?odkaz=www.youtube.com/user/Renato88hun target=_blank>VIDEO Youtube

  • 340
     
     
     
    Mr.Matti J. TARVAINEN
    FINSKO
    ŠKODA Octavia
    Ahoj! I am the Finnish man who went shoppin for Parabola, and other spare parts. This by sending a few pictures of cars. Merry Cristmas an Happy New Year. Best Regards. Matti

  • 345
     
     
     
    =>
    Ahoj, byl jsem z Finska u vás nakupovat osobně v Praze náhradní díly. Zasílám pár obrázků aut. S pozdravem Matti

  • 348
     
     
     
    =>

  • 349
     
     
     
    <=


  • 351
     
     
    ŠKODA 100 Rally
    Vánoce - Christmas 2010

  • 380
     
     
     
    p.Jiří BROŽ
    Praha 4
    ŠKODA Octavia
    1961
    Brány výrobního závodu v Mladé Boleslavi opustila 19.12.1961 v tmavomodré barvě. Toto datum je uvedeno v tech.průkazu a potvrdila ho i automobilka. Přesto má na výrobním štítku i ve velkém tech.průkazu uveden rok výroby 1962. Asi tehdejší automobilka měla splněný plán 1961 a tak část prosincové výroby razila již jako výrobu roku 1962. Prodána byla 1.majiteli 3.1.1962 v Nymburce.

  • 381
     
     
     
    V Nymburce pobyla 6 let a následně byla prodána do Kutné Hory. S majitelem z Kutné Hory byla 2x na dovolené v tehdejší Jugoslávii. Její stav se korozí pomalu horšil tak, až jí bylo odebráno osvědčení o tech.průkazu.To se psal rok 2002. V té době již víceméně stála v kůlně.V roce 2002 byly vyměněny přední blatníky, podlaha a dostala nový lak. Pro opravu byly použity orig.náhradní díly
    Po opravě dostala světle červenou barvu. V tomto stavu jsem jí získal když měla najeto 125350 km s původní mechanikou. Protože motor již bral docela dost olej, kouřil a špatně startoval, udělal jsem generální opravu motoru. Motor dostal ventily z Škody 1203, takže je schopen provozu na bezolovnatý benzín. Jinak převodovka, diferenciál a přední náprava jsou pořád v orig.stavu jak vyjely z výroby. Diferencilál trpí nemocí škodovek, začíná být při rychlosti 80 km/h hlučný. Pneu jsou Firestone 155-14 radiální bezdušové, protože orig.ráfky byly již tehdy dělány v provedení pro bezdušové pneu. Rafky mají z výroby navařeny vyvažovací dráty, takže kola mají namontovány pouze maličká vyvažovací závaží. V současné době tachometru ukazuje 126478 km. 2015 dostala nové čalounění, protože zejména sedadlo řidiče bylo již prosezené.

  • 382
     
     
     
    =>
    Všechny chromy jsou původní

  • 383
     
     

  • 384
     
     

  • 385
     
     

  • 386
     
     

  • 387
     
     

  • 388
     
     

  • 389
     
     

  • 390
     
     

  • 391
     
     

  • 391
     
     

  • 409
     
     
     
    =>
    Původní stav. Střecha a kapoty původní lak,boky opravované po drobných oděrkách.

  • 410
     
     
     
    =>

  • 411
     
     
     
    =>
    Zajímavostí tohoto vozidla je rok výroby 1962 (na štítku i v techničáku), ale prodáno bylo 23.12.1961. Dostala jméno DOKTOR.

    Interiér po šampónování je jako nový.

  • 414
     
     
     
    =>
    Láska je láska Octavia super + Felicia (v jiné sekci)

  • 416
     
     
     
    =>
    Odvoz na STK

  • 419
     
     
     
    p.Jan MARX
    Praha
    ŠKODA Octavia

  • 420
     
     
     
    =>

  • 421
     
     
     
    =>
    V renovaci

  • 422
     
     
     
    =>

  • 424
     
     
     
    =>
    11/2007

  • 426
     
     
     
    =>

  • 428
     
     
     
    =>

  • 430
     
     
     
    =>
    a Stadion S22

  • 448
     
     
     
    =>
    Posielam Vám fotku svojej Octavie Super na ktoru nedam dopustit.
    www.octavia.super.szm.sk

  • 454
     
     
     
    p.Tomáš PAVLICA
    Praha 5
    ŠKODA Octavia
    Orig.lak. Trošku zašlé, ale pěkné původností... PRODAL 2006

  • 458
     
     
     
    p.Pavel KOZÁK
    Písek
    ŠKODA Octavia - 1961
    ŠKODA 1000 MB - 1968
    JAWA 250 typ 353 1957 ČZ 501 - 1958

  • 459
     
     
     
    =>
    Dobrý den pane Vaněčku. Posílám Vám pár informací o svých strojích a také fotodokumentaci. Bohužel jsem na to trochu pozapomněl takže píšu až teď.

  • 461
     
     
     
    =>
    teď. Takže nejprve Škoda Octávia je roku výroby 1961 listopad (985) Má najeto neuvěřitelných 200 000 km a vše je původní. Motor pracuje bez problémů převodovka také, akorát jsem opravoval brzdové obložení.

  • 462
     
     
     
    =>
    pouze o ulici dále původní majitel už nemohl jezdit. Interiér je také perfektní, sedačky nepoškozené, celá léta kryté potahy. Nejslabší místo na autě je podlaha v kufru a také podběhy + prahy.

  • 462
     
     
     
    =>
    obložení. Lak je bohužel nepůvodní v roce 1976 byla přestříkána na světle modrou. Původní barva byla slonová kost. Já jsem druhým majitelem už třetí rok a auto se daleko nestěhovalo,

  • 463
     
     
     
    =>
    Ale zatím to jde. V tomto případě je pak renovace již nutná celková, ale na tu zatím nejsou jak peníze tak bohužel ani čas. Ale snad to vyjde.

  • 464
     
     
     
    =>

  • 465
     
     
     
    =>

  • 470
     
     
     
    =>

  • 475
     
     
     
    p.Martin BARBORKA
    Klatovy
    ŠKODA Octavia combi

  • 480
     
     
    2008

  • 481
     
     
     
    =>

  • 483
     
     
     
    =>

  • 484
     
     
     
    =>

  • 485
     
     
     
    =>

  • 490
     
     
     
    p.Miroslav+Peter NAGY
    Lučenec
    SLOVENSKO
    ŠKODA Octavia
    1963

  • 491
     
     
     
    =>
    Hlavnim mechanikom je nas otec Imrich. Octaviu sme restaurovali asi 3 roky

  • 492
     
     
     
    =>

  • 493
     
     
     
    =>

  • 494
     
     
     
    =>

  • 520
     
     
     
    p.Tomáš JANDA
    PRAHA
    ŠKODA Octavia combi 1967
    Stav při koupi 3/2008. Začíná hned renovace.

  • 521
     
     
     
    =>

  • 522
     
     
     
    =>
    Po umytí a nafoknutí kol.

  • 523
     
     
     
    =>

  • 524
     
     
     
    =>
    stav k 4/2008
    začala lokální oprava karosérie

  • 525
     
     
     
    =>

  • 526
     
     
     
    =>

  • 527
     
     
     
    =>

  • 528
     
     
     
    =>
    stav k 5/2008
    začalo kytovaní a broušení karosérie
    kyty použity od firmy BODY CAR, stíkací 980 (základový plnič) a tmel 211 (pro kytování vetších nerovností)

  • 529
     
     
     
    =>
    kytovaní a broušení karosérie

  • 530
     
     
     
    =>
    karosérie v nastřiku před lakem, stříkací kyt BODY CAR 980 (lidově řečeno plnič)

  • 531
     
     
     
    =>
    karosérie v nastřiku před lakem, stříkací kyt BODY CAR 980 (lidově řečeno plnič)

  • 532
     
     
     
    =>
    stav k 5/2008
    byl dlouhý víkend, tak proběhlo nastříkání vozu
    použita dvoubarevná kombinace v barvách: RAL 5017 (modrá škoda) a RAL 5022

  • 533
     
     
     
    =>

PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000
Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!