VAŠE VOZY : Tyto vozy patří Vám milí kolegové. Pokud zde ještě chybíte, pošlete prosím nacionále + fotky + příp. zajímavý komentář.
poz. | název | č.mot | KČ | pozn. | |
---|---|---|---|---|---|
6360 |
p. |
<B>ŠKODA </b> <br> | |||
6365 |
p. |
<B>ŠKODA </b> <br> |
-
228
-
229
-
230
-
231
-
232
-
233
-
234
-
235Dovoľujem si poslať fotografiu našich rodinných oktávok,asi z roku 1975.V popredí je tá ,ktorú sme zreštaurovali,vzadu rodičovská Octávia,ktorá bola v roku 1984 predaná a novým majiteľom prerobená na malotraktor. S úctivým pozdravom Ján Hudoba,Sliač
-
2361966-7,na dvore môjho deda na dedine Ozdín,vtedy okr.Lučenec,teraz Poltár,ktorý bol vtedy jej majiteľom.Slečna pri aute bola u susedov na prázdninách a okrem Octávie mala záujem aj o môjho uja.Žiaľ ten umrel počas VŠ štúdií 1969.Slečnu som viac nestretol.Dnes je zrejme babička.
-
236Zraz autoveteranistov vo Vlkanovej pri B.Bystrici,vozidlo klub.kolegu PRAGA,r.v.1931,vedľa moja oktávka 1962.
-
237otváracia klub.jazda Zvolen - Banská Štiavnica -Trojičné námestie B.Štiavnica,záber na časť autoveteránov môjho materského Klubu zberateťov historických vozidiel Zvolen,
-
238Parkovisko Zvolen,vozidlo nášho kolegu - prototyp ŠKODA - údajne dizajnérska dielňa GUCCI Taliansko-vyrobené v roku 1971 3 kusy,sériová výroba nerealizovaná,zámer vyrábať v býv.BAZ Bratislava,
-
240Mr.Josep Serradesanferm GONZÁLES
Granollers
ŠPANĚLSKOŠKODA Octavia
-
241
-
242TROBADA CLASSICS MATARO
-
243
-
243
-
244
-
245SOPAR GRALLA PER JUBILACIO
-
2462014
-
2472014
-
251p.Karel MRÁZEK
Nová RoleŠKODA Octavia
1959
Vůz "Květa". Zdravím Vás,konečně jsem si nechal stříknout disky,dal nové duše ale hlavně ty lemy od Vás.Vzhled se o dost zlepšil.
-
252=>Nyní jsou na řadě nárazníky,pokusím se sehnat starší ale se super chromem.Mějte se krásně,a ať se daří.Mrázek Mezirolí
-
254=>Jsem od 4/2007 druhý majitel, auto je v docela dobrém původním a kompletním stavu z r.v.1959,
-
255=>mám i návod k obsluze a knihu dílů co se dávala k vozu, a třeba i mimo jiné orig.pneuměřič atd.
-
256=>Co nemám a musím dopořídit jen jak to půjde, jsou ozobné lišty jak na prahy tak i na blatníky (již provedeno).
-
258=>Je škoda že není v původním laku,a to díky době rozkvětu socializmu kdy při opravě prahů nebyla k dispozici orig.barva a tak
-
259=>se použila ta barva která zrovna byla k dostání. V současné době je autíčko na kosmetické opravě laku.
-
260=>Mám najeto 85 000 km,a hodlám jezdit nějaké ty akce a užívat si stařenku tak jak je.
-
262=>Do budoucna až bude třeba se udělá větší oprava a komplet pořádný lak.
-
264=>Děkuji za zařazení naší Květy k Vám na stránky. Hezký den a děkuji za věci Mrázek
-
328Mr.Renato BOGNAR
HUNGARYŠKODA Octavia super
http://www.pragos.cz/indexven.php3?odkaz=www.youtube.com/user/Renato88hun target=_blank>VIDEO Youtube
-
340Mr.Matti J. TARVAINEN
FINSKOŠKODA Octavia
Ahoj! I am the Finnish man who went shoppin for Parabola, and other spare parts. This by sending a few pictures of cars. Merry Cristmas an Happy New Year. Best Regards. Matti
-
345=>Ahoj, byl jsem z Finska u vás nakupovat osobně v Praze náhradní díly. Zasílám pár obrázků aut. S pozdravem Matti
-
348=>
-
349<=
-
350
-
351ŠKODA 100 Rally
Vánoce - Christmas 2010
-
380p.Jiří BROŽ
Praha 4ŠKODA Octavia
1961
Brány výrobního závodu v Mladé Boleslavi opustila 19.12.1961 v tmavomodré barvě. Toto datum je uvedeno v tech.průkazu a potvrdila ho i automobilka. Přesto má na výrobním štítku i ve velkém tech.průkazu uveden rok výroby 1962. Asi tehdejší automobilka měla splněný plán 1961 a tak část prosincové výroby razila již jako výrobu roku 1962. Prodána byla 1.majiteli 3.1.1962 v Nymburce.
-
381V Nymburce pobyla 6 let a následně byla prodána do Kutné Hory. S majitelem z Kutné Hory byla 2x na dovolené v tehdejší Jugoslávii. Její stav se korozí pomalu horšil tak, až jí bylo odebráno osvědčení o tech.průkazu.To se psal rok 2002. V té době již víceméně stála v kůlně.V roce 2002 byly vyměněny přední blatníky, podlaha a dostala nový lak. Pro opravu byly použity orig.náhradní dílyPo opravě dostala světle červenou barvu. V tomto stavu jsem jí získal když měla najeto 125350 km s původní mechanikou. Protože motor již bral docela dost olej, kouřil a špatně startoval, udělal jsem generální opravu motoru. Motor dostal ventily z Škody 1203, takže je schopen provozu na bezolovnatý benzín. Jinak převodovka, diferenciál a přední náprava jsou pořád v orig.stavu jak vyjely z výroby. Diferencilál trpí nemocí škodovek, začíná být při rychlosti 80 km/h hlučný. Pneu jsou Firestone 155-14 radiální bezdušové, protože orig.ráfky byly již tehdy dělány v provedení pro bezdušové pneu. Rafky mají z výroby navařeny vyvažovací dráty, takže kola mají namontovány pouze maličká vyvažovací závaží. V současné době tachometru ukazuje 126478 km. 2015 dostala nové čalounění, protože zejména sedadlo řidiče bylo již prosezené.
-
382=>Všechny chromy jsou původní
-
383
-
384
-
385
-
386
-
387
-
388
-
389
-
390
-
391
-
391
-
409=>Původní stav. Střecha a kapoty původní lak,boky opravované po drobných oděrkách.
-
410=>
-
411=>Zajímavostí tohoto vozidla je rok výroby 1962 (na štítku i v techničáku), ale prodáno bylo 23.12.1961. Dostala jméno DOKTOR.
Interiér po šampónování je jako nový.
-
414=>Láska je láska Octavia super + Felicia (v jiné sekci)
-
416=>Odvoz na STK
-
419p.Jan MARX
PrahaŠKODA Octavia
-
420=>
-
421=>V renovaci
-
422=>
-
424=>11/2007
-
426=>
-
428=>
-
430=>a Stadion S22
-
448=>Posielam Vám fotku svojej Octavie Super na ktoru nedam dopustit.
www.octavia.super.szm.sk
-
454p.Tomáš PAVLICA
Praha 5ŠKODA Octavia
Orig.lak. Trošku zašlé, ale pěkné původností... PRODAL 2006
-
458p.Pavel KOZÁK
PísekŠKODA Octavia - 1961
ŠKODA 1000 MB - 1968
JAWA 250 typ 353 1957 ČZ 501 - 1958
-
459=>Dobrý den pane Vaněčku. Posílám Vám pár informací o svých strojích a také fotodokumentaci. Bohužel jsem na to trochu pozapomněl takže píšu až teď.
-
461=>teď. Takže nejprve Škoda Octávia je roku výroby 1961 listopad (985) Má najeto neuvěřitelných 200 000 km a vše je původní. Motor pracuje bez problémů převodovka také, akorát jsem opravoval brzdové obložení.
-
462=>pouze o ulici dále původní majitel už nemohl jezdit. Interiér je také perfektní, sedačky nepoškozené, celá léta kryté potahy. Nejslabší místo na autě je podlaha v kufru a také podběhy + prahy.
-
462=>obložení. Lak je bohužel nepůvodní v roce 1976 byla přestříkána na světle modrou. Původní barva byla slonová kost. Já jsem druhým majitelem už třetí rok a auto se daleko nestěhovalo,
-
463=>Ale zatím to jde. V tomto případě je pak renovace již nutná celková, ale na tu zatím nejsou jak peníze tak bohužel ani čas. Ale snad to vyjde.
-
464=>
-
465=>
-
470=>
-
475p.Martin BARBORKA
KlatovyŠKODA Octavia combi
-
4802008
-
481=>
-
483=>
-
484=>
-
485=>
-
490p.Miroslav+Peter NAGY
Lučenec
SLOVENSKOŠKODA Octavia
1963
-
491=>Hlavnim mechanikom je nas otec Imrich. Octaviu sme restaurovali asi 3 roky
-
492=>
-
493=>
-
494=>
-
520p.Tomáš JANDA
PRAHAŠKODA Octavia combi 1967
Stav při koupi 3/2008. Začíná hned renovace.
-
521=>
-
522=>Po umytí a nafoknutí kol.
-
523=>
-
524=>stav k 4/2008
začala lokální oprava karosérie
-
525=>
-
526=>
-
527=>
-
528=>stav k 5/2008
začalo kytovaní a broušení karosérie
kyty použity od firmy BODY CAR, stíkací 980 (základový plnič) a tmel 211 (pro kytování vetších nerovností)
-
529=>kytovaní a broušení karosérie
-
530=>karosérie v nastřiku před lakem, stříkací kyt BODY CAR 980 (lidově řečeno plnič)
-
531=>karosérie v nastřiku před lakem, stříkací kyt BODY CAR 980 (lidově řečeno plnič)
-
532=>stav k 5/2008
byl dlouhý víkend, tak proběhlo nastříkání vozu
použita dvoubarevná kombinace v barvách: RAL 5017 (modrá škoda) a RAL 5022
-
533=>
PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!