ŠKODA Spartak
Náš Spartak
Vaše vozy
Mix
440 Standard
440 s karoserií Octavia
Projekt Spartaka
Prototyp KUFR
Prototyp SVĚTLOKONUS
Prototyp DE LUXE
Prototyp PICKUP
Prototyp BEZRUKÝ
Prototypy SPORTOVNÍ
Prototyp VINUTÁ PERA
MIX :
-
20Příprava výroby Spartaka
-
30Grafy motoru
-
32Zhodnocení 440,445
-
34Zpráva
-
36Rozptyl výkonu motoru 445
-
38Zvýšená komprese motoru 445
-
39?
-
41Vývoj spotřeby materiálů výroby 1956–1959 (Kč a kg/vůz)Během let klesaly cenové(červené) vstupy a kg(černé) vstupy poklesly a poté lehce stouply. Ovšem jak to bylo v reálu...
-
45Měření odklonu ?Poklice Spartaka měly zajímavost - okřídlený šíp doleva a doprava (tedy na obou stranách vozu směřoval vpřed)
-
46? detail
-
47„Výborné jízdní vlastnosti vozů 440 při rallye Monte Carlo…“
:-)Stěrač na střeše...
-
49Červené disky v barvě karoserie.
-
50Opět disky v barvě karos.
-
55
-
56
-
59Neseriový. S ploutvičkou kapoty
-
60
>
-
61
>
-
64Prospekt v němčině
-
65Přestože se jedná o propagační foto, předpokládám, že se jedná spíše o amatérskou modernizaci (opakovací blinkr na blatníku, gumové slzy nárazníků, zpět.zrcátko a snad anténa přilíplá k okénku spolujezdce, křidélka na stěračích...
-
66
>
-
67
>
-
70
-
75
-
85
-
90
-
91
-
99
-
100
-
100
-
103
-
110
-
111
-
162Nárazníky s hrazdou pro export.
-
212
-
250Dost Spartaků je takto poznamenáno.
-
255
-
260
-
264
-
265
-
270
-
280
-
290
-
291
-
293
-
295Tachometr v mílích.
-
300Chrom. rámečky světlometů má Spartak oproti Octavii převislé.
PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!