Pragos auto s.r.o. - pragos,škoda,veterán,veteráni,veterány,auta,renovace

Domů
VETERÁNI ŠKODA
 

 NAŠE Škoda 1201 STW : 

R.v.1957. Po kompletní 3-leté renovaci.
Tento vůz uveden do provozu 30.6.1958.
Výrobce vozidla: "AUTOMOBILOVÉ ZÁVODY n.p. Závod v Mladé Boleslavi"
Výrobce karoserie: "AUTOMOBILOVÉ ZÁVODY n.p.Vrchlabí" (Tech.způsobilost schválena průkazem čj.17968/56 vydaným min.dopravy dne 23.3.1956)

HISTORIE TOHOTO VOZU: Prvním majitelem se stal 10.7.1956 pán z Děčína, dále r.1960 pán z Prahy, poté 1994 další Pražák a konečně 9.1.2003 my. Vůz se získal v celkově slušném stavu s pravděpodobným počtem km 60.000 (později poznáno min.spíše 260.000) v nepůvodním laku a jak jsme později zjistili, s řadou neorig.úprav.
Shodou okolností jsem dlouho chodil okolo tohoto vozu, zaparkovaného v Praze 4 v ul.Antala Staška (jak mnozí Pražáci-veteránisté tento vůz pamatují...), než mě majitel s nabídkou odprodeje oslovil. Souhlasil jsem s cenou a obchod uzavřel. Cena nebyla nízká, ale předpokládal jsem, že po očistě a menší revitalizaci bude vůz s patinou dále spolehlivě sloužit. Brzo jsme však zjistili, že k dosažení stavu, který udělá radost je nutná celková renovaci. Ta úspěšně skončila v 12/2005.

Po zkušenostech s vozy "malé řady" (Octavia, Spartak) hned po první jízdě ŠKODA 1201 velmi příjemně naladila svým vyšším komfortem, prostorem, tichostí, ovladatelností a lepšími jízdními vlastnostmi. Nečekali jsme takový rozdíl a vůz si oblíbili. Oproti Octavii apod. umožňuje navíc naložit různý náklad vč.velkého psa.

Vůz prodán z důvodu rozhodnutí zredukovat sbírku. Novým majitelem je autosalon ve Velké Britanii. 

V.Vaněček

  • 2
     
     
     
    PO RENOVACI 2005 :

  • 15
     
     

  • 17
     
     

  • 19
     
     

  • 21
     
     

  • 23
     
     

  • 25
     
     

  • 27
     
     

  • 29
     
     

  • 32
     
     

  • 35
     
     

  • 36
     
     

  • 40
     
     

  • 41
     
     

  • 42
     
     

  • 50
     
     

  • 60
     
     
    Technický průkaz

  • 61
     
     
    Technický průkaz

  • 92
     
     
     
    STAV PO ZAKOUPENÍ
    Jelikož mechanicky vše perfektně fungovalo, naivně jsem věřil, že se vyhneme kompletní renovaci. Lak se oživí, něco zrepasuje atp...

  • 93
     
     

  • 94
     
     
    U přístrojovky cídění mělo okamžitý efekt, ale množství neoriginálních úprav již odstranit nešlo...

  • 95
     
     
    Lak vozu byl velmi nekvalitní a čím dál víc jsem se smiřoval s myšlenkou kompletní renovace

  • 96
     
     

  • 97
     
     

  • 98
     
     
     
    RENOVACE :
    pro dokonalý výsledek přichází do úvahy jen kompletní kvalitní renovace.

  • 100
     
     
    RENOVACE KAROSERIE -->

  • 102
     
     

  • 120
     
     
    Po otryskání na pohled slušné karoserie se objevilo velké množství koroze, nekvalitních oprav a úprav, vad typu utrženého držáku diferenciálu apod... Ale tak to bývá téměř vždy.

  • 122
     
     

  • 124
     
     

  • 126
     
     

  • 128
     
     

  • 130
     
     

  • 132
     
     

  • 134
     
     

  • 136
     
     

  • 137
     
     

  • 138
     
     

  • 139
     
     

  • 140
     
     
    Vaničky zad.světel je nutné vyrobit nové. Téměř všechny vozy mají zad.světla zbastlena na typ 1202.

  • 141
     
     
    Horší je to se sháněním 3 druhů vlastních krytů světel...

  • 145
     
     

  • 146
     
     
    Jede do lakovny -->

  • 147
     
     

  • 148
     
     
    V lakovně

  • 149
     
     

  • 150
     
     

  • 151
     
     

  • 152
     
     

  • 153
     
     

  • 153
     
     

  • 153
     
     

  • 155
     
     
    Hotový lak -->

  • 156
     
     

  • 157
     
     

  • 158
     
     

  • 159
     
     

  • 160
     
     

  • 161
     
     

  • 270
     
     
    RENOVACE
    RÁMU -->

  • 271
     
     

  • 272
     
     

  • 400
     
     
    RENOVACE MECHANIKY -->

  • 401
     
     

  • 402
     
     

  • 430
     
     
    Svislý čep

  • 430
     
     
    Svislý čep

  • 440
     
     
    Tlumič pér.přední

  • 441
     
     
    Tlumič pér.zadní

  • 450
     
     
    Převodovka byla KO

  • 600
     
     
    RENOVACE
    DOPLŇKŮ -->

  • 601
     
     

  • 602
     
     

  • 603
     
     

  • 661
     
     

  • 711
     
     
    KOMPLETACE>

  • 760
     
     

  • 811
     
     

  • 861
     
     

  • 911
     
     

  • 961
     
     

  • 1061
     
     

  • 1111
     
     

  • 1161
     
     

  • 1211
     
     

  • 1261
     
     

  • 1311
     
     
     
    Renovace ukončena 12/2005

PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000
Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!