Pragos auto s.r.o. - pragos,škoda,veterán,veteráni,veterány,auta,renovace

Domů
VETERÁNI ŠKODA
 

 ČESKÉ SKŮTRY :    Patří neodmyslitelně 50-70 letům, dobová kulisa všech silnic. Po revoluci 1989 se v této oblasti vracíme do normálního světa a skůtry (a obecně motocykly) se stávají součástí dopravy... 

V.Vaněček

info o skútrech :       www.cezeta-druzeta.cz       wojta13.blog.cz/0610/skutry-cezeta      www.cefr.wz.cz/moto_23.html

  • 15
     
     
     
    ČZ 175 typ501

  • 20
     
     
     
    ČZ 175 typ501

  • 45
     
     
     
    ČZ 175 typ502.00

  • 55
     
     
     
    ČZ 175 typ502.00

  • 80
     
     
     
    ČZ 175 typ502.00

  • 99
     
     

  • 100
     
     
     
    Mgr.Jiří Nedvěd =>

  • 130
     
     
    Díky za fotky + slova kolegy pana Mgr.Jiřího Nedvěda :
    email
    "Na téhle fotce (Svět motorů) jsem našel kousek mládí - prototyp Druzety . Řídí její autor- konstruktér J.F.Koch, za ním já - tehdy zakladatel a předseda pražského Čezeta klubu. Zdraví J. Nedvěd

  • 180
     
     
    ČZ 501 001 a já - skútr z první série, s vodotěsnými týdenními hodinami Prim na palubní desce (jdou dodnes), kovová kapkovitá spínací skřínka ve víčku na vnitřním čele.
    Zadní vidlice - gumový blok "na střih" s problémy nestandardní tuhosti gumokovu. Karoserie často praskaly v "podkově", občas se měnily i v záruce.

  • 230
     
     
    Druzeta 001 - takhle vymóděni jsme s konstruktérem J.F.Kochem dolaďovali v zimě geometrii zavěšení Druzety k Čezetě před schválením do malosériové výroby v Drupolu.

  • 280
     
     
    Druzeta 002 - Řidič J.F.Koch, za ním já, v side kolega

  • 380
     
     
    Tenhle přívěs velikého objemu vyrobil tehdejší jednatel klubu Václav Bláha.

  • 530
     
     
    Ještě k historii - posílám - bohužel nepříliš kvalitní kopie snímků ze zkoušek prvního skútru konstruktéra J.F.Kocha /m.j. Praga BD, skútr Čezeta, side Druzeta/.

  • 531
     
     
    => Jak vyplývá z tisku /Auto 1946/- viz popisek-, nebyl po úspěšném uvedení na autosalonu tento líbivý, elegantní a praktický skútřík pro nedostatek hlubokotažných plechů zařazen do sériové výroby. Srdečně zdravím - J. Nedvěd.

  • 532
     
     
    =>

  • 632
     
     
    40 let ČZ

  • 682
     
     
    asi svíčka...1959

  • 732
     
     
    Brno 1957

  • 782
     
     
    Čezeta-VÁBL = exotický jednoosý přívěs vyrobil (vím o 2 kusech) Václav Bláha - jednatel našeho Čezetaklubu Praha (1956...). Odtud značka VÁBL. Já byl tenkrát předsedou, viz fotky s konstruktérem J.F.Kochem. Mgr.Jiří Nedvěd

  • 882
     
     
    Jedeme na vodu

  • 982
     
     
    J.F.Koch + Druzeta

  • 1032
     
     
    Kolem ČSR

  • 1082
     
     
    Na cestách

  • 1132
     
     
    Na cestách 1959

  • 1135
     
     
    Skůtry a voda

  • 1182
     
     
    Odznak ČEZETA klub Praha
    Od 1956 jsme spolupracovali v ČEZETA klubu Praha s konstrukterem J.F.Kochem na řadě zlepšováků. U 501 bylo výrazně zlepšeno chlazení přemístěním aku pod přední štít a doplnění plechového deflektoru, který vylepšil obtékání kolem hlavy.

  • 1332
     
     
    => Následovalo i převrtání na cca 200 ccm s výměnou pístu za "soudečkový". Tyto úpravy pak dělal Drupol při montáži Druzety. JFK velmi rmoutilo, že Čezeta musela dostat jednotnou 175 ccm, která se vůbec nehodila pro zástavbu, zatímco Manet nový motor dostat mohl...JN

  • 9000
     
     
     
    VAŠE SKŮTRY :

  • 9050
     
     
     
    Mr.Jiří W.POLLAK + Anita M. POLLAK – ŠVÝCARSKO


    http://pollak-presse.tatraportal.sk/" target="_blank"> OSOBNÍ STRÁNKY

    http://www.skoda-oldtimerclub.de" target="_blank"> SKODA-OLDTIMER CLUB – D

  • 9055
     
     
     
    Mr.Jozef KMET – SLOVENSKO


    ... posielam fotky vlastnorucne renovovanych vozidiel. Jawa 250 Bizon a Jawa 555 Pionýr

  • 9056
     
     

PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000
Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!