SMĚS
Mix
Autoradia
Modélky 1
Modélky 2
Karburátory
Bezpečnostní pásy
Tažné zařízení
Omývač oken
Skůtry ČZ
Skůtr Scarabeo
Moped Stadion S22
ČESKÉ SKŮTRY : Patří neodmyslitelně 50-70 letům, dobová kulisa všech silnic. Po revoluci 1989 se v této oblasti vracíme do normálního světa a skůtry (a obecně motocykly) se stávají součástí dopravy...
V.Vaněček
info o skútrech : www.cezeta-druzeta.cz wojta13.blog.cz/0610/skutry-cezeta www.cefr.wz.cz/moto_23.html
-
15ČZ 175 typ501
-
20ČZ 175 typ501
-
45ČZ 175 typ502.00
-
55ČZ 175 typ502.00
-
80ČZ 175 typ502.00
-
99
-
100Mgr.Jiří Nedvěd =>
-
130Díky za fotky + slova kolegy pana Mgr.Jiřího Nedvěda :
email
"Na téhle fotce (Svět motorů) jsem našel kousek mládí - prototyp Druzety . Řídí její autor- konstruktér J.F.Koch, za ním já - tehdy zakladatel a předseda pražského Čezeta klubu. Zdraví J. Nedvěd
-
180ČZ 501 001 a já - skútr z první série, s vodotěsnými týdenními hodinami Prim na palubní desce (jdou dodnes), kovová kapkovitá spínací skřínka ve víčku na vnitřním čele.
Zadní vidlice - gumový blok "na střih" s problémy nestandardní tuhosti gumokovu. Karoserie často praskaly v "podkově", občas se měnily i v záruce.
-
230Druzeta 001 - takhle vymóděni jsme s konstruktérem J.F.Kochem dolaďovali v zimě geometrii zavěšení Druzety k Čezetě před schválením do malosériové výroby v Drupolu.
-
280Druzeta 002 - Řidič J.F.Koch, za ním já, v side kolega
-
380Tenhle přívěs velikého objemu vyrobil tehdejší jednatel klubu Václav Bláha.
-
530Ještě k historii - posílám - bohužel nepříliš kvalitní kopie snímků ze zkoušek prvního skútru konstruktéra J.F.Kocha /m.j. Praga BD, skútr Čezeta, side Druzeta/.
-
531=> Jak vyplývá z tisku /Auto 1946/- viz popisek-, nebyl po úspěšném uvedení na autosalonu tento líbivý, elegantní a praktický skútřík pro nedostatek hlubokotažných plechů zařazen do sériové výroby. Srdečně zdravím - J. Nedvěd.
-
532=>
-
63240 let ČZ
-
682asi svíčka...1959
-
732Brno 1957
-
782Čezeta-VÁBL = exotický jednoosý přívěs vyrobil (vím o 2 kusech) Václav Bláha - jednatel našeho Čezetaklubu Praha (1956...). Odtud značka VÁBL. Já byl tenkrát předsedou, viz fotky s konstruktérem J.F.Kochem. Mgr.Jiří Nedvěd
-
882Jedeme na vodu
-
982J.F.Koch + Druzeta
-
1032Kolem ČSR
-
1082Na cestách
-
1132Na cestách 1959
-
1135Skůtry a voda
-
1182Odznak ČEZETA klub Praha
Od 1956 jsme spolupracovali v ČEZETA klubu Praha s konstrukterem J.F.Kochem na řadě zlepšováků. U 501 bylo výrazně zlepšeno chlazení přemístěním aku pod přední štít a doplnění plechového deflektoru, který vylepšil obtékání kolem hlavy.
-
1332=> Následovalo i převrtání na cca 200 ccm s výměnou pístu za "soudečkový". Tyto úpravy pak dělal Drupol při montáži Druzety. JFK velmi rmoutilo, že Čezeta musela dostat jednotnou 175 ccm, která se vůbec nehodila pro zástavbu, zatímco Manet nový motor dostat mohl...JN
-
9000VAŠE SKŮTRY :
-
9050Mr.Jiří W.POLLAK + Anita M. POLLAK – ŠVÝCARSKO
http://pollak-presse.tatraportal.sk/" target="_blank"> OSOBNÍ STRÁNKY
http://www.skoda-oldtimerclub.de" target="_blank"> SKODA-OLDTIMER CLUB – D
-
9055Mr.Jozef KMET – SLOVENSKO
... posielam fotky vlastnorucne renovovanych vozidiel. Jawa 250 Bizon a Jawa 555 Pionýr
-
9056
PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!