Pragos auto s.r.o. - pragos,škoda,veterán,veteráni,veterány,auta,renovace

Domů
VETERÁNI ŠKODA
 

ŠKODA 1101-2

Mix   Vaše vozy
 

 ŠKODA 1101-2 "Tudor" : 

První poválečný typ
(na fotu líbivý Roadster).  Vyráběly se 1946-1952 (později nahrazeny řadou 1200) 

PROVEDENÍ :

- Sedan (2 nebo 4 dvéřový)
- Roadster (zcela otevřené kabrio)
- Kabriolet (pevné stěny, stahovací střecha)
- Dodávky (prosklené kombi/zaplechované)
- Sanita
- Sportovní
- Bojový

  • 45
     
     
     
    1101

  • 46
     
     
     


    =>

  • 48
     
     
     


    =>

  • 50
     
     

  • 60
     
     
     


    =>

  • 98
     
     
     


    =>

  • 99
     
     
     


    =>

  • 100
     
     
     
    1101 bojový

  • 110
     
     
     
    1102 =>

  • 111
     
     
     


    =>

  • 112
     
     
     


    =>

  • 113
     
     
     


    =>

  • 114
     
     
     


    =>

  • 115
     
     
     


    =>

  • 116
     
     
     


    =>

  • 117
     
     
     


    =>

  • 130
     
     
     
    PŘEDČÍSLÍ + PÍSMENO MOTORU OCT až 1202

  • 217
     
     
     


    =>

  • 267
     
     
     


    =>

  • 300
     
     
     


    =>

  • 317
     
     
     
    1102 roadster

  • 367
     
     
     
    1102 sanita

  • 710
     
     
     
    PROTOTYP
    předchůdce 1101 ?

    -->

  • 712
     
     
    -->

  • 714
     
     
    -->

  • 716
     
     
    -->

  • 718
     
     
    -->

  • 720
     
     
    -->

  • 721
     
     
    p.Láska Š1202 z Prahy upřesnil: "mnohem více informací o tomto voze je v knize "Sedan a jeho příbuzní" od Jaroslava Gerega. Podle této knihy vyrobily vůz Letecké závody n.p. Praha v roce

  • 722
     
     
    1948 byl prototyp předán ke zkouškám do AZNP Mladá Boleslav, kde je vůz označen jako typ 950.

  • 724
     
     
    -->

  • 726
     
     
    -->

  • 728
     
     
    -->

  • 730
     
     
    -->

  • 740
     
     

  • 850
     
     
     
    PROTOTYP
    Š 965

    Čtyřdveřový čtyřmístný terénní vůz, motor vpředu a pohon všech čtyř kol (4x4). Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, dva ventily/válec, karburátor Solex, bez přeplňování, výkon 33 kW (45 koní) při 4200 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka s redukcí, rozvor náprav 2485 mm, rozchod kol 1300/1270 mm, vnější rozměry: délka 3580 mm, šířka 1700 mm, výška 1550 mm, maximální rychlost 90 km/h.

  • 851
     
     
    V roce 1950 byl postaveny tři terénní vozy Škoda typ 965, projekt nepřekročil stádium prototypu. Vůz byl odvozen od sériově vyráběného modelu Škoda 1101 P, měl ale jinou karosérii, pohon všech čtyř kol a větší motor. Snímky jsou z knih "Škoda auta známá i neznámá" a "Škoda - Let okřídleného šípu". Foto: archiv Škoda Auto.

PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000
Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!