ŠKODA 1101-2 "Tudor" :
První poválečný typ (na fotu líbivý Roadster). Vyráběly se 1946-1952 (později nahrazeny řadou 1200)
PROVEDENÍ :
- Sedan (2 nebo 4 dvéřový)
- Roadster (zcela otevřené kabrio)
- Kabriolet (pevné stěny, stahovací střecha)
- Dodávky (prosklené kombi/zaplechované)
- Sanita
- Sportovní
- Bojový
-
451101
-
46
=>
-
48
=>
-
50
-
60
=>
-
98
=>
-
99
=>
-
1001101 bojový
-
1101102 =>
-
111
=>
-
112
=>
-
113
=>
-
114
=>
-
115
=>
-
116
=>
-
117
=>
-
130PŘEDČÍSLÍ + PÍSMENO MOTORU OCT až 1202
-
217
=>
-
267
=>
-
300
=>
-
3171102 roadster
-
3671102 sanita
-
710PROTOTYP
předchůdce 1101 ?-->
-
712-->
-
714-->
-
716-->
-
718-->
-
720-->
-
721p.Láska Š1202 z Prahy upřesnil: "mnohem více informací o tomto voze je v knize "Sedan a jeho příbuzní" od Jaroslava Gerega. Podle této knihy vyrobily vůz Letecké závody n.p. Praha v roce
-
7221948 byl prototyp předán ke zkouškám do AZNP Mladá Boleslav, kde je vůz označen jako typ 950.
-
724-->
-
726-->
-
728-->
-
730-->
-
740
-
850PROTOTYP
Š 965Čtyřdveřový čtyřmístný terénní vůz, motor vpředu a pohon všech čtyř kol (4x4). Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, dva ventily/válec, karburátor Solex, bez přeplňování, výkon 33 kW (45 koní) při 4200 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka s redukcí, rozvor náprav 2485 mm, rozchod kol 1300/1270 mm, vnější rozměry: délka 3580 mm, šířka 1700 mm, výška 1550 mm, maximální rychlost 90 km/h.
-
851V roce 1950 byl postaveny tři terénní vozy Škoda typ 965, projekt nepřekročil stádium prototypu. Vůz byl odvozen od sériově vyráběného modelu Škoda 1101 P, měl ale jinou karosérii, pohon všech čtyř kol a větší motor. Snímky jsou z knih "Škoda auta známá i neznámá" a "Škoda - Let okřídleného šípu". Foto: archiv Škoda Auto.
PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!