KOMBINACE EXPORT :
Jak jsem dosud vypátral, vozy na export byly někdy lakovány v různých barevných kombinacích. Předpokládám, že toto platí adekvátně pro Spartaka i Octavii... :
- 1 - JEDNOBAREVNÉ VOZY
- 2 - DVOUBAREVNÉ VOZY a to v RŮZNĚ ROZVRŽENÝCH PLOCHÁCH =
A/ střecha bez sloupků odlišná (tzn. jen vodorovná část) = 2 pole (fotku nemám)
B/ střecha s př.a zad. sloupkem odlišná = 2 pole
C/ střecha se všemi sloupky a spodním rámem odlišná = 2 pole
D/ spodní pás odlišný = 2 pole
E/ spodní pás+střecha bez sloupků odlišná = 3 pole
F/ spodní pás+střecha se sloupky odlišná = 3 pole
G/ střední pás+střecha bez sloupků odlišná. = 4 pole. Tato varianta byla asi jen kusová na výstavy apod...
-
10Octavia model 1963 - lak a čalounění
-
50A/ střecha bez sloupků odlišná (tzn. jen vodorovná část) = 2 pole (fotku nemám)
-
52B/ střecha s př.a zad. sloupkem odlišná = 2 pole
-
54C/ střecha se všemi sloupky a spodním rámem odlišná = 2 pole
-
56D/ spodní pás odlišný = 2 pole
-
58E/ spodní pás+střecha bez sloupků odlišná = 3 pole
-
60F/ spodní pás+střecha se sloupky odlišná = 3 pole
-
62G/ střední pás+střecha bez sloupků odlišná. = 4 pole
-
121Detail hranice barev
-
140
-
141Opakování barvy karoserie v nápise.
-
142Opakování barvy karoserie v nápise. Zajímavá jiná lišta prahu...
-
150
-
152
-
251Archiválie -
Vzorník DVOUbarevných vozů (spodní pás) - export 1957
-
301Vzorník JEDNObarevných vozů - export 1957
-
351
PRAGOS
Na Strži 35
Praha 4 - 14000Česká Republika
Návštěvy prosíme po email přípravě!